So Cilly

Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life

Sunday funday.

Publicerad 2014-07-20 09:56:22 i Allmänt,

Godmorgon! 
Idag vaknade jag vid sju tiden och va klarvaken. Så varför inte gå en promenad? Gick runt Hjortsjön, en sån härlig runda! Med musik i öronen och glatt humör, så kändes det jäkligt bra idag. 
När jag väl kom hem, så fixade jag lite frukost och satte mig framför teven. Nu ligger jag här på soffan och kollar på "American Idol" och försöker komma på vad jag ska hitta på idag. 
Igår kväll ringde min lillebror och frågade om jag ville hänga med och bada i sjön, så ja varför inte? Så gööööött! 
Ska hoppa in i duschen nu.
Ciao! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cille

1992 Danmark/Sverige Tatueringar Piercingar Träning Mat Vänner Familj

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela