So Cilly

Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life

Pyssel.

Publicerad 2014-07-17 12:58:30 i Allmänt,

Ibland, då och då, så får jag för mig att pyssla lite och vara kreativ. Igår var en sån eftermiddag. 


Den här lille gubben har jag haft i många år och har länge tyckt att den har blivit lite tråkig att ha i hyllan. Så nu fick han sig en liten make over! 


Klockan här fick jag utav min styvsyster som hade tröttnat på den. Jag tyckte den var lite häftig. Men nu kände jag för att måla den svart inuti och sätta ett gammalt skärp runt, som den kan hänga i. 
Såg denna idéen på Facebook sidan "återbruka mera", grym sida där folk delar med sig av deras pyssel och återbruk. Kolla in den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cille

1992 Danmark/Sverige Tatueringar Piercingar Träning Mat Vänner Familj

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela