So Cilly

Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life

Packa.

Publicerad 2014-07-21 15:52:15 i Allmänt,

Jag håller på att packa. Packa till tre olika ställen. Packa tre olika väskor. Tycker att det är så jobbigt att packa, speciellt när jag ska ha nästan samma saker med mig til alla tre ställen. Brukar alltid ha med mig alldeles för mycket och det blir nog alldeles för mycket i dessa tre väskor också! 
1a väskan: imorgon åker jag med pappa till Danmark. Vi ska besöka min farfar, min faster & hennes familj och övernatta hos farmor. Sen ska jag försöka hinna med att träffa några saknade på onsdagen, men de får ni veta sen i så fall. 
2a väskan: på fredag åker jag med några vänner till en sjö med en liten ö. Där ska vi åka båt, vattenskidor, vattenring, grilla, dricka öl och sova i tält till söndag. Längtar så. Missade det förre gången att det var en sån helg! 
3e väskan: den största väskan och definitivt jobbigaste att packa, ska med till Turkiet på måndag. Förre året hade jag aaaalldeles för mycket med mig, men ska försöka att inte ta med så mycket denna gången! Längtar jätte mycket till denna resan. Marmaris är så himla vackert och vi hade det så bra förre sommaren! 
Nä nu ska jag fortsätta packa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cille

1992 Danmark/Sverige Tatueringar Piercingar Träning Mat Vänner Familj

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela