So Cilly

Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life

Jag

Publicerad 2014-07-16 21:40:28 i Allmänt,

Hej hej! 
Då jag älskar att dela med mig av min vardag och har gjort det innan på tidigare bloggar och delar mycket (för mycket kanske) på instagram @cecilliejorgensen , tänkte jag "varför inte börja en ny blogg?!" 
 
Det kommer finnas dagar då jag säkert skriver en hel roman, men andra dagar där jag bara lägger upp en bild eller två. 
 
Mitt liv just nu är stort sett sova, äta, jobba och träna. Så det är väl det som kommer visas mycket av här. 
 
Hadegötthej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cille

1992 Danmark/Sverige Tatueringar Piercingar Träning Mat Vänner Familj

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela